Get Adobe Flash player

REGULAMIN GRY MIEJSKIEJ „EKOszalin”

ORGANIZATOR

Szkoła Podstawowa nr 18 im. Jana Matejki w Koszalina, ulica Stanisława Staszica 6    

Katarzyna Jacewicz

Magdalena Periżok- Kowalczyk

Justyna Kołecka

Cezary Kopeć

nr tel: 660793987 bądź 693540984

 

ZASIĘG GRY- ADRESACI

mieszkańcy Koszalina

udział w grze jest bezpłatny

 

CELE

Celem gry jest zmotywowanie koszalinian do aktywności na łonie natury, poszerzenie wiedzy i umiejętności nt. form i metod dbania o środowisko naturalne na co dzień, rozszerzenie oferty kulturalnej szkoły, kształtowanie aktywnej postawy wobec dziedzictwa historycznego, sportowego i kulturowego.

 

ZASADY GRY

1.Uczestnictwa w grze jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

  1. Gra zostanie przeprowadzona na terenie miasta Koszalin dnia 27.05.2023 r. w godzinach 11:00- 13:30.
  2. Rekrutacja do gry odbywa się za pomocą arkusza google (TUTAJ), szkolnym fanpage’u oraz w wiadomościach rozesłanych do koszalińskich szkół .

Rekrutacja rozpoczyna się od dnia 04.05.2023 r. i potrwa do wyczerpania miejsc (30 drużyn).

Poprzez nadesłanie zgłoszenia do udziału  w grze uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przygotowania i przeprowadzenia gry oraz publikacji swojego wizerunku (zgodnie
 z podpisanym oświadczeniem).

3.Zadaniem uczestników jest przejście całej trasy i rozwiązanie wyznaczonych na niej zadań. Szczegóły realizacji poszczególnych zadań zostaną podane uczestnikom gry przed jej rozpoczęciem.

  1. W grze uczestniczy 30 zespołów. Warunkiem udziału w grze jest rejestracja Zespołu liczącego min 3 osoby max 5 (przy założeniu, że w zespole jest min jeden uczestnik pełnoletni).

Organizatorzy nie zapewniają uczestnikom pomocy medycznej.

  1. Uczestnicy powinni zadbać o strój dostosowany do warunków atmosferycznych.
  2. Każdy zespół powinien posiadać sprawnie działający telefon komórkowy, za pomocą którego będzie mógł (w razie konieczności) skontaktować się z Organizatorem.
  3. Gra rozpocznie się dnia 27.05.2023 r. o godzinie 11:00 przy SP nr 18 im. Jana Matejki w Koszalinie.
  4. Na wstępie każdy Zespół otrzyma od Organizatora kartę Drużyny i mapkę, a na niej określoną trasę do pokonania.
  5. Gra kończy się dnia 27.05.2023 r. po przejściu całej trasy przez wszystkie Drużyny.

Kończąc grę, drużyna jest zobowiązana do zdania karty u organizatora.
Meta gry znajduje się przy SP nr 18 im. Jana Matejki przy ulicy Stanisława Staszica 6.

  1. Uczestnicy gry podczas zabawy mogą poruszać się tylko i wyłącznie pieszo. W każdym punkcie kontaktowym pomocą służyć będą wolontariusze. Wytłumaczą ponownie zadanie, udzielą dodatkowych wskazówek.
  2. Gra toczy się w zwyczajowym ruchu miejskim, uczestnicy musze dostosowywać się do znaków i nakazów drogowych.

WYŁONIENIE ZWYCIĘZCÓW i  NAGRODY

1.Zwycięzcom zostaje każda drużyna, która pokona trasę o wykona wszystkie zadania- bez względu na czas dotarcia na metę.

2.Wszystkie drużyny otrzymają na mecie pamiątkowe medale i dyplomy.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.Organizator nie odpowiada za zachowanie uczestników gry. Odpowiedzialność ponosi pełnoletni członek zespołu.